
Др Дејана Николић,
доцент
Дејана Николић је на ФОН-у, од уписа основних студија. Докторску тезу са темом Моделовање и развој методолошког приступа управљању маркетиншким активностима у креативним индустријама одбранила је 2022. године. Упоредо са науком, развија своје вештине и знања у маркетиншкој пракси. Најпре је била ангажована у маркетиншкој продукцији, на 19. спрату Београђанке, у редакцији Студија Б, где је те 2012. године спознала комплексност маркетиншких активности у медијским кућама. У лето 2015. године шест месеци је провела на стручном усавршавању у Америци, као маркетиншки консултант у компанији Genesi, а по повратку у Србију, ангажована је у истом својству, у интернационалној корпорацији Retail Group Balkans. Тренутно је консултант за маркетиншке комуникације у Smart Match Solutions. У истом сегменту експертизе, учествује у националним и међународним пројектима Катедре.
Својим банаћанским менталитетом предодређена је за пријемчивост тимском раду толеранцијом и уважавањем мишљења и ставова других у свакој одлуци. Сматра да су креативност и емпатија кључни предуслови за то што свој посао сматра задовољством, а љубав и породица су њен смисао. Суштину и смисао уређености свакодневице проналази читајући књиге и најчешће слушајући Балашевића.